2017

​​שיווק תפוחי אדמה לייצוא ולשוק המקומי – תמונת מצב
תפוח אדמה הוא ירק בסיסי הנצרך בכמויות גדולות יחסית על ידי רוב משקי הבית. תפוח האדמה גם מוצר יצוא חשוב המהווה כ-40% מהיצוא הכמותי של הירקות הטריים מישראל. מעל 40% מיבול תפו"א מופנה לייצוא ולכן למתרחש בשוקי הייצוא השפעה גדולה מאוד על רווחיות הגידול. 
​​
בהמשך סקירה על שיווק תפוחי אדמה ליצוא ולשוק המקומי הכוללת סיכום של העונה האחרונה (2016/17) ומציגה מגמות לאורך זמן. לאורך העשור האחרון ניכרת מגמה של ירידה ביבוא תפוחי אדמה טריים מישראל וממצרים לאיחוד האירופי, שוק היעד העיקרי לתפו"א מישראל. לאור התפתחות זו, חשוב לבחון חלופות לגידול תפוחי אדמה ליצוא​

 

 

חוזר בנושא העברת פסדים ממשקים לגידול דגים למפעלים ואתרים מאושרים לחיסול ו/או לטיפול בפסדיםhttps://www.moag.gov.il/vet/Yechidot/briut_dagim/publications/2020/Pages/psadim_mifal_dagim_08-01-20.aspxחוזר בנושא העברת פסדים ממשקים לגידול דגים למפעלים ואתרים מאושרים לחיסול ו/או לטיפול בפסדים
דו"ח יבוא בקר וצאן לחודשים דצמבר - נובמבר 2019https://www.moag.gov.il/vet/Yechidot/inport export/knisa_yetsia_hayot_mahmad/yevu_mikne/Pages/import_11_19.aspxדו"ח יבוא בקר וצאן לחודשים דצמבר - נובמבר 2019
לקראת חג החנוכה רק שמן זית ישראלי!https://www.moag.gov.il/yhidotmisrad/dovrut/publication/2019/Pages/olive_oil_consumption.aspx לקראת חג החנוכה רק שמן זית ישראלי!