מטרת הנוהל
הגדרת מסגרת למתן תמיכה בנושא קידום מכירות ליצוא תוצרת חקלאית ושווקים אחרים כהגדרתם בנוהל זה.
שווקי יעד (צפון אמריקה - ארה"ב וקנדה, ושווקי המזרח - יפן, דרום קוריאה, טיוואן, סינגפור, הונג-קונג, סין והודו) ושווקים אחרים.
מטרות התמיכההגדלת היצוא באמצעות :
הרחבת ופיתוח יעדי השיווק (בדגש על שווקים חדשים) ומגוון הנישות הייחודיות בתוך השווקים.
עידוד מיוחד לפיתוח יצוא ענפים (מוצרים)/שווקים חדשים.
שמירה על היצוא הקיים לנוכח תחרות הולכת וגוברת בשווקים.
עדכון תאריך הגשה לנוהל תמיכה בקידום מכירות ליצוא תוצרת חקלאית טרייה לשנת 2018-20משרד החקלאות ופיתוח הכפר מודיע על דחיה בתאריך אחרון באפשרות להגיש בקשה, תמיכה בקידום מכירות ליצוא תוצרת חקלאית טרייה בין אוקטובר 2018 עד דצמבר 2020;
נוהל תמיכה בקידום מכירות ליצוא תוצרת חקלאית טרייה 2018 - 2020
טבלת קידום מכירות
נספח 2 - הנחיות להכנת תכנית פעולה שיווקית
הערה: אנו עושים ככל שביכולתנו על מנת להנגיש את המסמכים הנדרשים בצורה המיטבית. אם במהלך הצפייה בדוחות נתקלתם בבעיה בנושא נגישות, נשמח לקבל הערות ובקשות למייל export@moag.gov.il